Of je nu online hebt geboekt of bij een reisspecialist in een van onze D-reizen winkels, je ontvangt altijd een boekingsbevestiging. Op deze bevestiging staan alle belangrijke gegevens van je reis: van je vlucht tot je verblijf. Controleer altijd goed of alles klopt, zoals de namen van alle reizigers, de reisdata en je e-mailadres. Zo weet je zeker dat alles goed staat en je straks zorgeloos op reis gaat.
Heb je online geboekt?
Na het boeken van je vakantie ontvang je direct een e-mail met je boekingsbevestiging. Binnen 24 uur na je boeking staat deze in je inbox. Je ontvangt later een mail met je persoonlijke dossiernummer. Daarmee kun je via Mijn D-reizen je boeking bekijken. Hier vind je ook handige informatie over online inchecken, bagage en stoelreservering.
Geen boekingsbevestiging ontvangen? Controleer eerst het volgende:
- Kijk in je spamfolder of map met ongewenste e-mail. Soms komt de bevestiging per ongeluk daar terecht.
- Nog niets gevonden? Check of er een bedrag van je rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval, dan is de boeking niet gelukt en ook niet verwerkt.
Klopt alles? Misschien is er iets misgegaan met het opgegeven e-mailadres of zit er een spelfout in. In je bankafschrift staat in de omschrijving een D-nummer. Stuur het D-nummer naar ons door en dan helpen we je graag verder.
Kan ik de boekingsbevestiging opnieuw ontvangen?
De automatische bevestiging kun je niet zelf opvragen via de website. Zodra je dossier is aangemaakt, kunnen onze medewerkers of je reisspecialist van de D-reizen winkel je een nieuwe bevestiging toesturen. Neem hiervoor contact met ons op.