Uiteraard is het mogelijk een rolstoel, rollator of scootmobiel mee te nemen tijdens je reis. Het is wel belangrijk dat je dit aan ons doorgeeft, zodat wij de luchtvaartmaatschappij tijdig kunnen informeren. Maak voor je melding gebruik van dit aanvraagformulier en breng ons Customer Care team via het contactformulier hier zo snel mogelijk op de hoogte. Zodra wij je aanvraag hebben ontvangen, sturen wij je melding door naar de reisorganisator en luchtvaartmaatschappij. Op het moment dat je aanvraag is bevestigd, informeren wij je spoedig.
Als je een transfer hebt geboekt of dit van plan bent, laat het ons dan op tijd weten. Zo kunnen we voor je checken of de transfer geschikt is voor het meenemen van een rolstoel, scootmobiel of rollator.
In enkele gevallen zijn bepaalde faciliteiten van je accommodatie niet altijd goed bereikbaar zonder dat je een aantal treden moet nemen of zijn (lift)deuren niet altijd breed genoeg voor een rolstoel. Ben je echt afhankelijk van je rolstoel? Maak voordat je boekt online een afspraak bij een van onze D-reizen winkels om een hotel te vinden dat helemaal voldoet aan jouw wensen. Onze ervaren reisspecialisten kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.
Tip: wacht met het maken van een stoelreservering bij de luchtvaartmaatschappij totdat de rollator of rolstoel is aangemeld.