Online inchecken is meestal zo geregeld! In Mijn D-reizen vind je onder ‘Vluchten & Bagage’ de inloggegevens van jouw luchtvaartmaatschappij. Lukt het niet meteen? Geen zorgen, met deze tips kom je vaak snel verder:
- Bestaat je achternaam uit meerdere delen? Schrijf de volledig achternaam aan elkaar, zonder spaties of leestekens. Dat kan helpen.
- Controleer met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt. Vlieg je heen en terug met verschillende maatschappijen? Dan ontvang je voor elke vlucht een apart PNR-nummer. Controleer of je het juiste nummer hebt gebruikt.
- Selecteer de juiste vluchtdatum. Als je een datum moet selecteren, controleer of je de juiste hebt gekozen.
- Werkt de website van de luchtvaartmaatschappij niet? Probeer het op een later moment opnieuw. Soms is er sprake van een tijdelijke storing die snel wordt opgelost.
Lukt het daarna nog steeds niet om online in te checken? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder, zodat je met een gerust gevoel op reis gaat. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij een van onze reisbureaus bij jou in de buurt.