Heb je een klacht over je boeking? Laat het ons weten via ons klachtenformulier.
Heb je een klacht tijdens je vakantie? Loopt het toch niet helemaal zoals verwacht, of gaat er iets mis? Dan is het belangrijk om dit direct te melden, zodat er een oplossing kan worden gevonden.
Je dient je klachten ter plaatse melden bij:
- De receptie van jouw accommodatie;
- De aanwezige reisleiding*;
- De reisorganisatie*.
Mocht jouw klacht ter plaatse niet kunnen worden opgelost, dan vul je samen met de reisleiding of betrokken dienstverlener een klachtenformulier in.
* De contactgegevens van de reisleiding en het noodnummer van de reisorganisatie vind je in de reisbescheiden.
Goed om te weten: om de klacht achteraf in behandeling te kunnen nemen is het belangrijk dat je de klachtenprocedure van de reisorganisatie volgt. Veel reisorganisaties stellen als voorwaarde dat je hen direct (via het noodnummer) informeert in geval van eventuele klachten op je bestemming.
Tip: bewaar alle bonnetjes, facturen, correspondentie met de reisorganisatie en/of reisleiding en foto’s van eventuele gebreken. Kom je er ter plaatse niet uit, dan dien je deze binnen 30 dagen na terugkomst met het klachtenformulier in te dienen via onze website. Reisorganisaties vergoeden in ieder geval geen kosten zonder bonnetjes of facturen, dus zorg dat je deze bewaart.